حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در محفل انس با قرآن کریم 

 حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در محفل انس با قرآن کریم 

تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹
هم زمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری تربیت اداره زندان شهرستان جیرفت و با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، عصر امروز ۵ مهر هم زمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری تربیت اداره زندان شهرستان جیرفت و با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

 

 

 



«مجید خوبی زاده» در این مراسم، با اشاره به آثار و برکات قرآن کریم در زندگی، گفت: قرآن کریم مطابق نیازهای روحی و جسمی انسان ها می باشد زیرا از سرچشمه لایزال الهی نازل شده و تعالیم آن انسان ساز است.

 

 

 

 



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: مطابق روایات تلاوت و تدبر در قرآن کریم از پاداش اخروی برخوردار است و چه خوب است که از لحظه لحظه اوقات فراغت برای فراگیری قرآن کریم، تلاوت و تدبر در آن بهره بگیریم.

 

 

 



وی ابراز کرد: شما زندانیان می توانید با بهره مندی بهینه و مناسب از وقت خود در زندان به فراگیری مفاهیم، تدبر در آیات و معانی قرآن کریم و نیز حفظ آن بپردازند زیرا انس با قرآن کریم علاوه بر برکات معنوی آثار مطلوبی در رفتار فردی و اجتماعی انسان دارد.

خوبی زاده رهنمودهای قرآن کریم را چراغ راه انسان برای دستیابی به سعادت برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر انسان به دستورات قرآن کریم عمل کند کمتر دچار لغزش می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ضمن تشویق زندانیان به شرکت در دوره های آموزش حفظ قرآن کریم، ابراز کرد: از مسئولین درخواست داریم زندانیانی که در این دوره های آموزشی شرکت می کنند از مرخصی و تخفیف مجازات برخوردار شوند تا با این اقدام سایر زندانیان نیز نسبت به فراگیری قرآن کریم و معارف آن تشویق و ترغیب شوند.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم، چندین جلد قرآن کریم از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به کانون فرهنگی هنری تربیت اداره زندان شهرستان جیرفت اهدا شده و با لوح سپاس و هدیه ای نیز از حجت الاسلام علی شهدادی مدیر فعال این کانون فرهنگی هنری تجلیل شد.

پایان پیام/ 586